PRZEPIS: Sałatka burak + ogórek kiszony + por + feta

Ugotowana Zawadzka” po raz kolejny 😁

SAŁATKA Z KISZONYM OGÓRKIEM I POREM W PARZE Z BURAKIEM I GARŚCIĄ PIETRUSZKI ❤️🤩

Sałatka z kiszonym ogórkiem (kiszonym, a nie kwaszonym!!! To spora różnica! Podobnie ma się sprawa z kiszoną i kwaszoną kapustą! Chodzi o naturalne procesy KISZENIA - a w dobie koronawirusa wszelkie kiszonki wskazane, by dbać o dobre bakterie w jelitach)

No więc gotowany lub pieczony burak z kiszonym ogórkiem muśnięty półksiężycami ze świeżego pora (osoby mające refluks lub te, które mają problemy z trawieniem ostrożnie z surowym porem, czosnkiem, czy cebulą! Ci wszyscy, którzy nie mają takiego problemu to zachęcam do tych naturalnych „antybiotyków”...patrz jednak na pochodzenie... Chiny omijamy szerokim łukiem i nie tylko w dobie koronawirusa)

Został mi ser feta więc go wrzuciłam do sałatki - nie jest konieczny. Dodałam sporo pieprzu i ZERO soli... feta i kiszony ogórek zrobią swoją robotę! Odrobina oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia, by przyswajać witaminy rozpuszczalne w tłuszczach (witamina A, D, E i K) i do boju ❤️

Połączyłam dziś sałatkę z dorszem na suchej, rozgrzanej patelni teflonowej i 2 minuty trzymałam pod pokrywką otulając go gorącą parą ☺️

Smacznego i zdrowia Wam życzę
Buźka

Małgosia Zawadzka